СТУДЕН СЛЪНЧЕВ ДЕН
Сара Байрен
Жанр: Романтика



Здравейте, почитатели на книгите!   👋😄 

     Получих тази книга като подарък от една скъпа за мен приятелка. Рожденият ми ден наближаваше и всички ме питаха какво искам за подарък. Реших да помоля гостите си и всеки, който искаше да ми подари нещо, да ми подари копие от любимата си книга. По този начин имах възможността да опозная интересите на приятелите си, а също и се запознах с нови заглавия, което е огромен плюс за мен.

     Отне ми около 7 месеца, за да се наканя да прочета книгата, най- вече защото не исках да чета абсолютно нищо след като приключи изпитната ми сесия. Сега, след като я прочетох, се ядосвам на себе си, че толкова дълго отлагах. Тази книга е просто невероятна. Още след втората глава не можех да я оставя. И в момента не мога да спра да мисля за нея. Отдавна не бях попадала на книга, която да ме завладее по този начин.

     Ще споделя с вас нещо за себе си. Имам лошия навик когато попадна на история, която много ми допада, особено ако се отнася за книга/ сериал, понятието „търпение” се изпарява от речника ми. Едвам успях да си разделя съдържанието на книгата в 3 дни. На третия ден вече толкова бях погълната от историята на Холанд и Уес, че нищо не беше в сила да ме откъсне от техния свят.

     Преди да започна историята си мислех, че Холанд е момче и това малко ме обърка в началото. Но бързо се преориентирах. В центъра на сюжета стоят хокеят и темата за предизвикателствата, пред които са изправени много спортистки. Отдадеността и смелостта на Холанд са невероятно заразителни и вдъхновяващи.

     Накратко за героите: главна героиня в историята е Холанд Делвис, която играе в мъжкия отбор по хокей на гимназията. Независимо че има и женски отбор по хокей, тя се чувства в свои води сред момчетата. Но има и хора, на които това не им допада... Мъжката главна роля се пада на Уес „Пикантния сос” Милард, който е единия капитан на хокейния отбор. Като се замисля, повечето герои в книгата присъстват във всички глави, но няма да ви споделям повече, за да ви дам възможност сами да се запознаете с тях.

     Действието се развива в малко градче в щата Минесота, наречено Халцион Лейк. Холанд е отдадена на хокея и в по- голямата част от свободното си време тренира, за да може да е възможно най- добрата си версия. Освен към хокея Холанд има интерес и към журналистиката. А да не започвам за добрия ѝ музикален вкус... Страниците на книгата са изпълнени с песни и групи от 80-те години на миналия век. 🎵

     Книгата не разказва типичната банална романтична история, но определено си има своите моменти. Уес „Пикантния сос” Милард ще се погрижи за това. Определено имаше сцени, в които дъхът ми секваше, но няма да издавам повече. 😍

     За мен е важно да споделя и друго нещо, което поне на мен ми направи голямо впечатление. А именно фактът, че Холанд е единственото момиче в мъжки хокеен отбор. Има хора, на които това не им се нрави и те не са доволни дори когато благодарение на Холанд градът им е избран за домакин на ежегодния „Хокейфест”. През целия си живот Холанд се е сблъсквала с неодобрението на хората и високите им очаквания, но това не я спира да преследва целите си. Всички можем да научим по нещо от това смело и целеустремено момиче. Тя е вдъхновение за всички, които се сблъскват със същото в ежедневието си.

Comments

Popular posts from this blog